افسردگی در بارداری سوم



🟢 لطفا میزان اهمیت افسردگی در بارداری سوم را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با افسردگی در بارداری سوم را برای شما فراهم کنیم.


بیشتر

افسردگی در بارداری سوم | مشاوره :

افسردگی در بارداری سوم


افسردگی در بارداری سوم : اگرچه اغلب موقعیت ها و رویدادها هستند که افکار منفی را برمی انگیزند، اما همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات ممکن است احساسات درونی مانند عصبانیت داشته باشیم و سپس در مورد آنها فکر کنیم. برای مثال، ممکن است فکر کنید که داشتن احساسات شدید خشم بد است.

یا ممکن است نسبت به کسی احساسات جنسی داشته باشید و خیلی احساس گناه کنید زیرا به خود می گویید که چنین احساسات و خیالاتی بد هستند.

افسردگی در بارداری سوم : یا ممکن است در مورد چیزی احساس اضطراب کنید و سپس فکر کنید که برای احساس اضطراب احمق یا ضعیف هستید. ممکن است با احساس خستگی از خواب بیدار شوید و فکر کنید، “اوه، خدا، یک روز خونین دیگر! چگونه می خواهم از آن عبور کنم؟

  افسردگی در نوجوانان و کودکان

همچنین ممکن است در مورد کارهایی که انجام داده ایم یا در انجام آن ناکام بوده ایم افکار منفی داشته باشیم. ممکن است.

افسردگی در بارداری سوم : روی اعمال خود متمرکز شویم و شروع به قضاوت منفی از خود کنیم. مثلاً چون مضطرب هستیم، ممکن است به مهمانی یا مراسم دیگری که به آن دعوت شده ایم نرویم.

ممکن است فکر کنیم که رفتار بدی داشته‌ایم و دیگران را ناامید کرده‌ایم. ما درگیر احساس گناه می شویم. از آنجا که او از اضطراب اجتماعی رنج می برد.

  درمان افسردگی همسر

افسردگی در بارداری سوم : کالین به مهمانی ترک یکی از دوستانش در محل کارش نرفت. او این افکار را داشت: باید می رفتم. من دوستم را ناامید کرده ام.

از نرفتن من عصبانی خواهد شد و علاقه اش را به من از دست خواهد داد. دیگران تعجب خواهند کرد که مشکل من چیست. من دوباره یک زمان خوب را از دست دادم.

افسردگی در بارداری سوم : من در موقعیت های اجتماعی بی فایده هستم. من برای مضطرب شدن رقت انگیز هستم. ۹ غلبه بر افسردگی هر چه بیشتر این افکار تداوم پیدا می کرد.

  افسرده اختلال شخصیت

او بیشتر مضطرب و افسرده می شد. و گاهی اوقات این چیزی است که ما در بدن خود احساس می کنیم که باعث ایجاد افکار منفی می شود.

افسردگی در بارداری سوم : به عنوان مثال، افرادی که حملات پانیک دارند ممکن است متوجه شوند که وقتی مضطرب می شوند، ضربان قلبشان بالا می رود.

این منجر به این فکر می شود: “حتماً مشکلی در قلب من وجود دارد که اینگونه می تپد.” سپس توجه را روی ضربان قلب خود متمرکز می کنند.

  پیام انگیزشی مشاور مدرسه

افسردگی در بارداری سوم : چون فکر می کنند مشکلی در قلبشان وجود دارد، بیشتر مضطرب می شوند. و البته هر چه بیشتر مضطرب می شوند.

ضربان قلبشان بیشتر می شود. اگرچه قلب اساساً یک پمپ است و برای افزایش و کاهش ضربان آن در شرایطی که شرایط لازم است طراحی شده است.

افسردگی در بارداری سوم : این ایده که افزایش ضربان قلب سیگنال حمله قلبی پیش رو را نشان می دهد، یک مارپیچ اضطرابی شدید ایجاد می کند.

شکل ۳ از این رو می توانیم ببینیم که می توانیم افکار منفی در مورد خود، دیگران و آینده داشته باشیم که همه اینها می تواند افسردگی ما را افزایش دهد.

  مبارزه با اضطراب شدید

این می تواند توسط رویدادها، احساسات درونی ما، چیزهایی که در بدن یا گذشته خود متوجه می شویم ایجاد شود.

افسردگی در بارداری سوم : اقدامات. یادداشت کردن افکار خود در نظارت و به چالش کشیدن افکار خود (به صفحه ۳۴۸ مراجعه کنید)، من نمونه ای از فرمی را ارائه می کنم که می تواند.

برای نوشتن افکار خودکار استفاده شود. این شبیه همان چیزی است که ما در مورد مثال تماس تلفنی در صفحه ۸۵ استفاده کردیم. با این حال، در این فرم خواهید دید.

  افسردگی ناگهانی در مردان

افسردگی در بارداری سوم : که در ستون اول ۹۰ افکار و احساسات، چیزهای مختلفی می توانند افکار منفی را تحریک کنند و به ارزیابی های منفی مختلف منجر شوند.

نتیجه گیری می‌توانید رویدادهایی مانند افرادی که از شما انتقاد می‌کنند یا چیزهایی که آن‌طور که می‌خواهید پیش نمی‌آیند (مانند دریافت نکردن تماس تلفنی) را وارد کنید.

افسردگی در بارداری سوم : ما همچنین می‌توانیم از احساسات بیرون ارزیابی‌های منفی داشته باشیم (مثلاً من برای احساس عصبانیت آدم بدی هستم.

  با افسردگی دوران بارداری چه کنیم

احساس جنسی نسبت به شخص دیگری که شریک زندگی من نیست اشتباه است)، رفتارمان (من نباید چنین رفتار می‌کردم، من یک شخص هستم. شخص بد برای از دست دادن کنترل) یا بدن ما (وقتی ضربان قلب من بالا می رود، این بدان معنی است که مشکلی در آن وجود دارد و ممکن است بمیرم).

افسردگی در بارداری سوم : سپس می توانید دو ستون دیگر را مانند قبل پر کنید – یعنی باورها و افکار کلیدی رویداد “محرک” و پیامدهای آن. نکته کلیدی این است که انتخاب کنید.

روی چه چیزی تمرکز کنید، سپس افکاری را که در ذهنتان می گذرد یادداشت کنید. اگر به طور معمول این موارد را یادداشت کنید، در شناسایی آنها بهتر خواهید شد.

  خرید ماشین با 3 میلیارد

افسردگی در بارداری سوم : نوشتن افکار به شفاف سازی آنها کمک می کند و به شما امکان می دهد روی آنها تمرکز کنید، بنابراین از لغزش آنها به شکلی نسبتاً آشفته از ذهن خود جلوگیری می کنید.

یک راه خوب برای شروع این است که متوجه شوید خلق و خوی و احساسات شما چگونه تغییر می کند. سعی کنید به یاد بیاورید که ممکن است در زمان تغییر چه اتفاقی برای شما افتاده باشد.

  مبارزه با افسردگی و اضطراب

افسردگی در بارداری سوم : به عنوان مثال، یک انتقاد، یا چیزی که آنطور که می خواستید پیش نرفت، یا کاری که انجام نداده بودید یا فکر می کردید که باید انجام دهید.

در مرحله بعد، افکار مرتبط با این موقعیت ها را یادداشت کنید. راه مفید دیگری برای شروع این است که اگر متوجه تغییری در احساسات خود شدید.

یا حتی اگر متوجه شدید چیزی احساس می‌کنید که می‌توانید آن را اضطراب، افسردگی یا غمگینی تشخیص دهید، این سوال را بپرسید: «اگر احساسات من می‌توانست صحبت کند.

  افسردگی و ضعف پاها

افسردگی در بارداری سوم : چه چیزی می‌توانست بیان کند. آنها به من می گویند؟ متوجه خواهید شد که ستون چهارمی برای نوشتن افکار جایگزین وجود دارد.

چند نمونه کار در صص ۳۴۸-۵۴ آورده شده است. با مرور این کتاب، امیدوارم که نه تنها در شناسایی آنچه در ذهنتان می گذرد و یادداشت مارپیچ های افسردگی خود (و تقویت کننده های احساسی) خود بهتر شوید، بلکه بتوانید برخی از افکار منفی خود را نیز به چالش بکشید.

افسردگی در بارداری سوم : و اجازه ندهید که “ایمن تر از متاسفم” و “بدترین” نوع thi را فرض کنید.

نظر( والایی )
سلام من هفته پیش رزو کردم و دیروز اقدام به کاشت مو انجام شد و هم پرسنل بسیار مودب و خوش برخورد بودن و هم از کاشت مو که انجام شده راضیم واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *