افسردگی در دانش آموزان کنکوری
بیشتر
افسردگی در دانش آموزان کنکوری
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : قابل توجه است که در واقع گاهی اوقات کار می کند. جراحان مغز و اعصاب ممکن است.
این روش را بر روی افراد مبتلا به افسردگی های فلج کننده ای که به داروها، ECT یا سایر اشکال درمانی مقاوم هستند، انجام دهند.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : پس از آن، به نظر می رسد علائم افسردگی کاهش می یابد. * بدیهی است که این یک تصویر ساده شده است.
هیچ کس در واقع کل قشر مغز را از بقیه قسمت های مغز جدا نمی کند. به هر حال، قشر مغز چیزی بیش از احساس بدی نسبت به فصل آخر موش ها و مردان انجام می دهد.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : این روش جراحی که سینگولوتومی یا برش باندل سینگولوم نامیده می شود، در واقع فقط یک ناحیه را به سمت جلوی قشر جدا می کند.
که قشر سینگولیت قدامی (ACC) نامیده می شود. مشخص شده است که ACC تمام ویژگیهای ناحیهای از مغز را دارد که میخواهید در یک افسردگی شدید آفلاین کنید.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : این بخشی از مغز است که به شدت با احساسات مرتبط است. آرایه هایی از تصاویر را به مردم نشان دهید: در یک مورد، از آنها بخواهید.
به احساساتی که توسط افراد در تصاویر بیان می شود توجه کنند. در مورد دیگری، از آنها بخواهید به جزئیاتی مانند این که آیا این عکسها در فضای داخلی یا بیرونی هستند، توجه کنند.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : فقط در مورد اول، ACC را فعال میکنید. و احساساتی که ACC درگیر آن است به نظر می رسد احساسات منفی باشد.
با نشان دادن چیزی سرگرم کننده حالت مثبتی را در فردی ایجاد کنید و متابولیسم ACC کاهش می یابد. در مقابل، اگر ACC را در افراد به صورت الکتریکی تحریک کنید.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : احساس ترس و پیشبینی بیشکل میکنند. علاوه بر این، نورونها در ACC، از جمله در انسان، به انواع درد پاسخ میدهند.
اما پاسخ ACC واقعاً در مورد درد نیست. بیشتر به احساسات مربوط به درد مربوط می شود. همانطور که در فصل ۹ مورد بحث قرار گرفت، به کسی پیشنهاد هیپنوتیزمی بدهید.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : که درد فرو بردن دست خود را در آب یخ احساس نکند. بخشهای اولیه مغز که از نخاع برآمدگیهای درد دریافت میکنند.
به همان اندازه فعال میشوند که انگار هیچ پیشنهاد هیپنوتیزمی وجود ندارد. اما این بار، ACC فعال نمی شود.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : علاوه بر این، ACC و نواحی مجاور مغز هنگامی فعال می شوند که به بیوه ها تصاویری از عزیزان از دست رفته خود را نشان می دهید (در مقابل تصاویر غریبه ها).
به عنوان مثال دیگری از این، یک داوطلب را در یک دستگاه تصویربرداری مغزی قرار دهید و از داخل، از آنها بخواهید تا از طریق یک کنسول کامپیوتری با دو نفر دیگر بازی کنند.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : جریان بازی را طوری تنظیم کنید که با گذشت زمان، دو مورد دیگر (در واقع یک برنامه کامپیوتری) به تدریج شروع به بازی با یکدیگر کنند.
بدون در نظر گرفتن آزمودنی. فعالیت عصبی در ACC روشن می شود، و هر چه فرد احساس غیبت بیشتری کند، ACC شدیدتر فعال می شود.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : از کجا می دانید که این ربطی به احساس وحشتناک دبیرستانی از انتخاب آخرین تیم برای تیم دارد؟
به دلیل یک کنترل هوشمندانه در مطالعه: فرد را آماده کنید تا با دو بازیکن دیگر بازی کند. یک بار دیگر نتیجه می گیرد که دو نفر دیگر فقط مقابل یکدیگر بازی می کنند.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : با این حال، تفاوت این بار این است که در ابتدا به موضوع گفته شد که یک نقص فنی وجود دارد و کنسول رایانه آنها کار نمی کند.
به دلیل وجود مشکل در فناوری، هیچ فعال سازی ACC وجود ندارد. با توجه به این عملکردهای ACC، تعجب آور نیست که سطح فعالیت استراحت آن در افراد مبتلا به افسردگی افزایش می یابد.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : این همان ترس و درد و پیشگویی است که از آن نورون ها دور می شود. جالب اینجاست که به نظر می رسد بخش دیگری از مغز به نام آمیگدال در افراد افسرده نیز بیش فعال است.
در فصل بعد در مورد نقش آمیگدال در ترس و اضطراب زیاد خواهیم شنید. با این حال، در افراد افسرده، آمیگدال به نظر می رسد در نقش متفاوتی استخدام شده است.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : به یک فرد افسرده یک چهره انسانی ترسناک نشان دهید و آمیگدال او چندان فعال نمی شود (برخلاف پاسخی که در آمیگدال یک سوژه کنترل می بینید).
اما چهره ای غمگین به او نشان دهید و آمیگدال به شدت اغراق آمیز فعال می شود. درست در مقابل ACC نشسته است.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : قشر پیشانی، همانطور که در فصل ۱۱ دیدیم، یکی از مشخص ترین بخش های انسانی مغز است.
کار ریچارد دیویدسون از دانشگاه ویسکانسین نشان داده است که یک ناحیه فرعی به نام قشر جلوی مغز (PFC) به نظر می رسد که به شدت به خلق و خو و به روشی جانبی واکنش نشان می دهد.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : به طور خاص، فعال شدن PFC چپ با خلق و خوی مثبت و فعال شدن PFC سمت راست با حالت منفی همراه است.
به عنوان مثال، یک حالت مثبت را به کسی القا کنید (با درخواست از او برای توصیف شادترین روز زندگی خود)، و PFC سمت چپ، متناسب با ارزیابی ذهنی فرد از لذت خود، روشن می شود.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : از او بخواهید که یک رویداد غم انگیز را به خاطر بیاورد، و PFC مناسب بر آن مسلط است.
به طور مشابه، یک میمون شیرخوار را از مادرش جدا کنید و متابولیسم PFC سمت راست افزایش می یابد در حالی که PFC سمت چپ کاهش می یابد.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : بنابراین، جای تعجب نیست که در افراد افسرده، فعالیت PFC چپ کاهش یافته و در PFC سمت راست فعالیت افزایش می یابد.
چند تغییر آناتومیک دیگر در مغز در افسردگی وجود دارد، اما برای درک آنها، باید در نظر بگیریم که هورمونها چه ارتباطی با این بیماری دارند.
افسردگی در دانش آموزان کنکوری : ژنتیک و افسردگی این روزها نگاه کردن به زیستشناسی هر چیزی سخت است بدون اینکه ژنها وارد تصویر شوند، و افسردگی چیزی جز این نیست.
