خرید ماشین با ۱ میلیارد
بیشتر
خرید ماشین با ۱ میلیارد
خرید ماشین با ۱ میلیارد : حتی در سالی که درآمد به دلیل خالی بودن کاهش می یابد. با این حال، اهرم تهاجمی تر به این معنی است که در سال ۴، درآمد کافی برای ارائه بدهی وجود ندارد. سپس، مالک سهام باید یا کمبود را از منابع مالی دیگر جبران کند، یا اجازه دهد که وام به نکول برود و متحمل ضرر ۱۰۰ درصدی از حقوق صاحبان سهام شود.
زیرا وام دهنده آن را سلب کرده است. دهنده برای چیست؟ اعطای وام دارایی تجاری پرخطر است، حتی زمانی که نظم و انضباط خوبی در پذیره نویسی وام رهنی اعمال شود – نه وام دهنده و نه وام گیرنده توانایی پیش بینی دقیق یا کنترل قابل اعتماد آینده را ندارند. به همین دلیل است.
خرید ماشین با ۱ میلیارد : که وام های رهنی تجاری به ارزش وثیقه بالاتر از مانده وام اصلی نیاز دارند و باید نرخ های بهره ای را که منعکس کننده خطرات زیادی است که بر وام در طول عمر آن تأثیر می گذارد، اعمال کنند. برای شروع، یک قیمت فرضی برای وام «بدون ریسک» وجود دارد، و وامهای پرریسک باید نرخی بالاتر از چنین «دارایی بدون ریسک» داشته باشند.
تفاوت بین نرخ بدون ریسک (یا برخی از نرخ های معیار مشابه) و نرخ وام مسکن، اسپرد است. اوراق بهادار دولتی ایالات متحده مدتها استانداردی برای نرخهای بدون ریسک بوده است، اگرچه این مفهوم در سال ۲۰۱۱ تحت فشار جدی قرار گرفت زیرا بحثهای سیاسی در مورد محدودیت قانونی بدهی باعث شده است که خزانهداری آمریکا احتمالاً در پرداخت به موقع به طلبکاران خود کوتاهی کند.
خرید ماشین با ۱ میلیارد : مسیر. با کنار گذاشتن راه حل ۱۰۳ این بحث، در سطح بدون ریسک، قیمت پول قرض گرفته شده با هزینه اجازه دادن به وام گیرنده برای استفاده از وجوه وام دهنده یا هزینه فرصت آن آغاز می شود. این ممکن است شامل برخی مقررات برای اثرات خورنده تورم مورد انتظار بر قدرت خرید در طول مدت وام باشد.
یا ممکن است بدون تورم با استفاده از معیاری مانند TIPS (اوراق بهادار محافظت شده با تورم خزانه داری) ایجاد شود. هر چه مدت وام طولانی تر باشد، عدم اطمینان از تغییرات اقتصادی و بازار املاک و مستغلات بیشتر می شود و به طور معمول، نرخ سود بالاتر خواهد بود. منحنی بازدهی خزانه داری این اصل اساسی را منعکس می کند.
خرید ماشین با ۱ میلیارد : زیرا در شرایط عادی اقتصادی شیب صعودی تا درجه متوسطی دارد (نرخ های بالاتر برای سررسیدهای طولانی تر). این منعکس کننده نظریه ترجیح نقدینگی منحنی بازده است: وام گیرندگان می خواهند تا زمانی که می توانند پول قرض گرفته شده را حفظ کنند، وام دهندگان می خواهند پول خود را در سریع ترین زمان ممکن بازگردانند و بنابراین هر یک باید با تغییر در شرایط طبیعی از ترجیحات طبیعی خود دور شوند.
قیمت پول با طولانی شدن سررسید وام، نرخ بهره باید افزایش یابد. یکی از مهم ترین محرک های قیمت گذاری وام های رهنی تجاری نرخ نکول وام است.این امر حتی با توجه به فرضیه وام دهندگان پیچیده که نظم و انضباط خوبی را در عمل وام دهی خود اعمال می کنند صادق است. در طول سالها، شرکتهای بیمه عمر نمونه اولیه چنین وامهایی بودهاند.
خرید ماشین با ۱ میلیارد : زیرا اکثر شرکتهای بیمه عمر چنین وامهایی را تا سررسید در پرتفوی داراییهای خود نگه میدارند تا با بدهیهای بلندمدت خود مطابقت داشته باشند. مطالعات مکرر در مورد پرتفوی وامهای رهنی تجاری بیمه عمر، که هزاران وام را در یک دوره زمانی ۳۰ ساله پوشش میدهد، نشان داده است که میزان نکول و معوقات تجمعی بیش از ۱۶ درصد است.
بیشتر ۱۰۴ مشکل در هفت دوره اول ظاهر میشوند. سالهای عمر وام چنین سطح بالایی از عدم عملکرد، همراه با زیان سرمایهگذاری متعاقب آن، باید در همه وامها به عنوان یک عنصر قابل پیشبینی ریسک قیمتگذاری شود. وام دهندگان نیز باید برای عدم نقدینگی غرامت دریافت کنند. اگرچه وام های رهنی تجاری یک دارایی سرمایه ای قابل تعویض هستند.
خرید ماشین با ۱ میلیارد : اما فروش آنها معمولاً تا حدودی دشوار است، زیرا اغلب قراردادهای غیراستانداردی هستند که به صورت موردی با وام گیرندگان جداگانه مذاکره می شوند، نه یک “ابزار کالایی” مانند یک دولت معمولی یا معمولی. اوراق قرضه شرکتی تصور بر این بود که با ظهور بازار اوراق بهادار تجاری با پشتوانه وام مسکن (CMBS)، این نقدینگی کمتر نگران کننده بود.
با این حال، سقوط بازار CMBS در سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹، و احیای آهسته آن پس از آن، حق بیمه عدم نقدینگی را به مفهومی پیوسته تبدیل میکند. با در نظر گرفتن تمام این ریسکها، از سال ۱۹۹۶، میزان سود قراردادی وامهای رهنی شرکتهای بیمه عمر بر نرخ خزانه ده ساله تقریباً ۱۰۰ واحد پایه (bps) تا ۱۵۰ واحد در ثانیه در دورههای قوی بازار و ۱۵۰ واحد در ثانیه بوده است.
خرید ماشین با ۱ میلیارد : به ۲۵۰ bps در بازارهای ضعیف تر. در بحران مالی ۲۰۰۸ که گسترش یافت تا حدود ۴۰۰ واحد در ثانیه افزایش یافت، زیرا معیار خزانه داری به ۳ درصد یا پایین تر رسید. چندین دهه تجربه، اما ریسک چرخه ای باید به طور واقعی قیمت گذاری شود. حق بیمه برای پذیرش ریسک سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ۱۰۵ بازده باید متناسب با ریسک افزایش یابد.
از آنجایی که بدهی در توزیع جریان نقدی در مقایسه با وضعیت حقوق صاحبان سهام اولویت دارد، نتیجه این است که حقوق صاحبان سهام باید بازده بالاتری را طلب کند. علاوه بر این، با توجه به افزایش ریسک با افزایش اهرم، هرچه LR یا LTV بیشتر باشد، بازده سهام مورد انتظار باید در ساختار سرمایه بالاتر باشد.
خرید ماشین با ۱ میلیارد : این به این دلیل است که نوسانات جریان نقدی از همه دلایل – چرخههای بازار، انتخابهای مستاجر، تورم هزینه یا رویدادهای غیرقابل پیشبینی – به نوسانات بزرگتری در درآمد خالص پس از پرداخت بدهی تبدیل میشود که به آن جریان نقدی حقوق صاحبان سهام قبل از مالیات نیز میگویند.
این در تصویر ساده در جدول ۳.۱ مشاهده شد. هر دو بدهی و حقوق صاحبان سهام باید یک حق بیمه به دست آورند که به عنوان اسپرد بین نرخ بدون ریسک و بازده مورد انتظار به موقعیت های مربوطه در پشته سرمایه اندازه گیری می شود. حق بیمه ریسک بدهی صرفاً بازده بدهی منهای نرخ بدون ریسک مربوطه، یا به عبارت دیگر، اسپرد روی ابزار معیار خزانه داری است.
خرید ماشین با ۱ میلیارد : بیان شده به صورت حسابی: RPD = DR -TR که در آن: RPD حق بیمه ریسک در بدهی است DR بازگشت به موقعیت بدهی است TR نرخ بدون ریسک خزانه است.
از بازده بدهی فراتر می رود و نشان می دهد که نسبت اهرمی به طور متناسب بر میزانی که بازده سهام پرخطر باید از بازده بدهی پرخطر بیشتر شود، تأثیر می گذارد.
