درمان افسردگی کودکان دبستانی



🟢 لطفا میزان اهمیت درمان افسردگی کودکان دبستانی را با ۵ ستاره مشخص کنید تا ما سریع تر مطلع شده و موضوعات مرتبط با درمان افسردگی کودکان دبستانی را برای شما فراهم کنیم.


بیشتر

درمان افسردگی کودکان دبستانی | مشاوره :

درمان افسردگی کودکان دبستانی


درمان افسردگی کودکان دبستانی : خب این چطور کار می کند؟ و چرا برخی افراد استرس و ریسک را آنقدر احساس می کنند که معتاد می شوند؟ و چگونه استرس با لذت‌ها و کیفیت‌های اعتیادآور مواد مختلف سوء مصرف ارتباط برقرار می‌کند؟

نوروشیمی لذت همانطور که در فصل ۱۴ دیدیم، مغز دارای یک مسیر لذت است که به شدت از انتقال دهنده عصبی دوپامین استفاده می کند.

درمان افسردگی کودکان دبستانی : همانطور که در آن فصل نیز دیدیم، اگر آن مسیر از دوپامین تهی شود، آنهدونیا یا دیسفوریا می تواند یک نتیجه باشد. این فرافکنی “دوپامینرژیک” در ناحیه ای در عمق مغز به نام تگمنتوم شکمی آغاز می شود.

  درمان افسردگی نظرات

سپس به چیزی به نام هسته اکومبنس پرتاب می شود و سپس به نوبه خود به انواع مکان های دیگر می رود. اینها شامل قشر پیشانی است که همانطور که در فصل های ۱۰ و ۱۲ دیدیم.

درمان افسردگی کودکان دبستانی : نقش کلیدی در عملکرد اجرایی، تصمیم گیری و کنترل تکانه ایفا می کند. همچنین برجستگی هایی در قشر کمربندی قدامی وجود دارد که، همانطور که در فصل ۱۴ دیدیم، به نظر می رسد در داشتن حس غم و اندوه نقش داشته باشد (که منجر به این ایده می شود که برآمدگی دوپامینرژیک به طور معمول سینگولیت را مهار می کند).

  اختلال دو قطبی و هوش

همچنین یک فرافکنی سنگین به آمیگدال وجود دارد که همانطور که در فصل گذشته دیدیم، نقش کلیدی در اضطراب و ترس دارد. رابطه بین دوپامین و لذت بسیار ظریف و حیاتی است.

درمان افسردگی کودکان دبستانی : در اولین گذر، می توان پیش بینی کرد که انتقال دهنده عصبی در مورد لذت است، در مورد پاداش. به عنوان مثال، میمونی را در نظر بگیرید که در یک کار آموزش دیده است: یک زنگ مشخص به صدا در می آید.

  درمان افسردگی دوران یائسگی

به این معنی که میمون اکنون یک اهرم را ده بار فشار می دهد. این منجر به ده ثانیه بعد، به یک پاداش غذایی مطلوب می شود.

درمان افسردگی کودکان دبستانی : ممکن است در ابتدا حدس بزنید که فعال شدن مسیر دوپامین باعث می‌شود که نورون‌های قشر پیشانی در پاسخ به پاداش فعال‌ترین سلول‌های خود شوند. برخی از مطالعات درخشان ولفرام شولتز از دانشگاه فریبورگ در سوئیس چیز جالب تری را نشان داد.

  راه های مقابله با استرس و وسواس فکری

بله، نورون های پیشانی در پاسخ به پاداش هیجان زده می شوند. اما بزرگترین پاسخ زودتر، در حول و حوش زمان به صدا درآمدن زنگ و شروع کار انجام می شود.

درمان افسردگی کودکان دبستانی : این نشانه این نیست که “این احساس خوبی دارد.” این در مورد تسلط و انتظار و اعتماد به نفس است. این است: «من می دانم آن نور به چه معناست. من قوانین را می دانم: اگر اهرم را فشار دهم، می خواهم غذا بیاورم.

  مقابله با استرس قبل از عمل

من تمام اینها را دارم دارد جالب می شود.” لذت در انتظار پاداش است; از نقطه نظر دوپامین، پاداش تقریباً یک فکر بعدی است.

درمان افسردگی کودکان دبستانی : فیلیپ گاستون، عادات بد، رنگ روغن روی بوم، ۱۹۷۰. روانشناسان به دوره انتظار، انتظار، کار برای پاداش به عنوان مرحله “اشتهاآور” اشاره می کنند.

مرحله ای که پر از اشتها است، و مرحله ای را که با پاداش آغاز می شود “تمام بخش” می نامند. ” صحنه. آنچه یافته‌های شولتز نشان می‌دهد.

  افسردگی تولد

درمان افسردگی کودکان دبستانی : این است که اگر می‌دانید اشتهایتان سیر می‌شود، لذت بیشتر به اشتها مربوط می‌شود تا سیر کردن. * نکته کلیدی بعدی که باید یاد بگیرید.

این است که دوپامین و حس پیش بینی لذت بخش مرتبط با آن، کار مورد نیاز برای دریافت آن پاداش را تقویت می کند.

درمان افسردگی کودکان دبستانی : پل فیلیپس از دانشگاه کارولینای شمالی از تکنیک‌های فوق‌العاده‌ای برای اندازه‌گیری انفجارهای میلی‌ثانیه‌ای دوپامین در موش‌ها استفاده کرده است و با بهترین وضوح زمانی تا به امروز نشان داده است که انفجار درست قبل از رفتار اتفاق می‌افتد.

  افسردگی نوجوانان

سپس، در کلینچر، به طور مصنوعی ترشح دوپامین را تحریک کرد و ناگهان، موش شروع به فشار دادن اهرم کرد. دوپامین در واقع رفتار را تقویت می کند.

درمان افسردگی کودکان دبستانی : نکته مهم بعدی این است که قدرت این مسیرها می تواند تغییر کند، درست مانند هر قسمت دیگری از مغز. به محض روشن شدن نور، فوران لذت دوپامینرژیک وجود دارد.

و تنها چیزی که لازم است این است که برای فواصل طولانی‌تر و طولانی‌تر بین نور و پاداش تمرین کنید، تا انفجارهای پیش‌بینی‌شده دوپامین به مقادیر فزاینده فشار دادن اهرم دامن بزند.

  درمان افسردگی ناشی از تنهایی

درمان افسردگی کودکان دبستانی : به تعویق انداختن رضایت اینگونه عمل می کند – هسته اصلی رفتار هدفمند، انتظار است. به زودی ما از لذت فوری صرف نظر می کنیم.

تا نمرات خوبی کسب کنیم تا وارد یک کالج خوب شویم تا شغل خوبی پیدا کنیم تا وارد خانه سالمندان مورد نظر خود شویم. کار اخیر شولتز تغییری به این موضوع اضافه کرده است.

درمان افسردگی کودکان دبستانی : فرض کنید در یک تنظیم، سوژه یک سیگنال دریافت می کند، یک کار را انجام می دهد و سپس یک جایزه دریافت می کند.

  راه های شناخت و مقابله با استرس شغلی

در موقعیت دوم، سیگنال، وظیفه وجود دارد، و سپس، به جای اطمینان از پاداش، به سادگی احتمال بالایی برای آن وجود دارد.

درمان افسردگی کودکان دبستانی : به عبارت دیگر، در یک زمینه عموماً خیرخواهانه (یعنی نتیجه هنوز هم احتمالاً خوب است)، یک عنصر شگفتی وجود دارد.

تحت این شرایط، ترشح دوپامین حتی بیشتر می شود. درست پس از اتمام کار، ترشح دوپامین بسیار بیشتر از حد معمول شروع به افزایش می‌کند.

  راههای مقابله با استرس در دانش آموزان

درمان افسردگی کودکان دبستانی : و درست در زمانی که پاداش، اگر قرار است اتفاق بیفتد، به اوج خود می‌رسد. معرفی کنید، “این عالی خواهد بود…شاید…احتمالا…” و نورون های شما دوپامین را در همه جا در انتظار پخش می کنند.

این جوهر دلیل است که چرا، همانطور که در Intro Psych آموختیم، تقویت متناوب بسیار تقویت کننده است. آنچه این یافته‌ها نشان می‌دهد این است که اگر فکر می‌کنید احتمال خوبی وجود دارد که اشتهای شما کم شود.

نظر( والایی )
سلام من هفته پیش رزو کردم و دیروز اقدام به کاشت مو انجام شد و هم پرسنل بسیار مودب و خوش برخورد بودن و هم از کاشت مو که انجام شده راضیم واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *