افسردگی تحصیلی
افسردگی تحصیلی : وقتی صدای رادیو یا تلویزیون خیلی کم است، مغز ما صداها را به عنوان نویز پسزمینه تفسیر میکند – ما نمیتوانیم بفهمیم واقعاً چه چیزی گفته میشود.
به همین ترتیب، آستانه ای از تحریک وجود دارد که زیر آن گیرنده های درد درد را به مغز گزارش نمی کنند. همانطور که دیدیم.
افسردگی تحصیلی : حساسیت می تواند منجر به درد شدید و گسترده شود. با این حال، ممکن است نتیجه معکوس نیز رخ دهد.
اگر تحریک طولانی یا مکرر گیرنده های درد فقط در سطح خفیف تا متوسط باشد، ممکن است فرآیندی به نام عادت آغاز شود.
افسردگی تحصیلی : با عادت کردن، گزارش درد به مغز به جای افزایش مانند حساسیت مرکزی، در واقع کاهش می یابد.
بیش از «عادت کردن به درد»، عادت کردن فرآیندی است که در آن مغز پیامهای درد غیرتهدیدکننده را با شدت کمتری تفسیر میکند.
افسردگی تحصیلی : به نظر می رسد که درک ما از درد نتیجه تعامل بین مکانیسم های تولید کننده درد و کاهش درد است.
درک اینکه چگونه سیستم عصبی به درد پاسخ می دهد فرصتی برای توسعه استراتژی های درمانی بهتر است. یک مطالعه ۷ نشان داده است که وقتی به گروهی از داوطلبان سالم تجارب دردناک مکرر داده شد – به عنوان مثال، قرار گرفتن یکی از بازوهای آنها در معرض ۲۰ دقیقه سرمای شدید.
افسردگی تحصیلی : برای هشت روز متوالی – درجه درد گزارش شده است (به صفحه ۱۴ مراجعه کنید). روز به روز کاهش می یابد، حتی اگر همان سطح قرار گرفتن در معرض سرما اعمال شود.
بازو و پاهای دیگر نیز حساسیت کمتری نسبت به محرک درد نشان دادند (به عبارت دیگر، تحمل بیشتری نسبت به درد داشتند) – البته نه به اندازه بازوی آزمایش شده اولیه.
افسردگی تحصیلی : جالب توجه است که تحمل درد بالاتر پس از تکمیل آزمایشها ادامه داشت. نکته مهم با تبدیل کردن آرامش آگاهانه به بخشی از برنامه روزانه خود، می توانید.
روند عادت دادن به دردهای مزمن را تشویق کنید که به شما در مدیریت تجربه خود از آن کمک می کند. محققان پیشنهاد میکنند که این تغییرات در درک درد، که در مغز اتفاق میافتد.
افسردگی تحصیلی : احتمالاً نشاندهنده یک “استراتژی دفاعی در برابر درد” توسط مغز است. درک این نکته حائز اهمیت است.
که مطالعات مربوط به بزرگسالان سالم بوده و تغییرات عادت مشابه ممکن است در افراد مبتلا به شرایط درد مزمن موجود به یک شکل اتفاق نیفتد – بنابراین تحقیقات ادامه دارد.
افسردگی تحصیلی : چیزی که از حساسیت و عادت کردن می توانیم بیاموزیم این است که میزان دردی که احساس می کنیم و اینکه چقدر آن را تحمل می کنیم.
تا حد زیادی به نحوه تفسیر پیام های درد توسط مغز بستگی دارد. پاسخ عادت نشان می دهد که مغز و سیستم عصبی ممکن است.
افسردگی تحصیلی : بتوانند تشخیص دهند که پیام های درد در چه زمانی اهمیت کمتری دارند. بنابراین، یک هدف در مدیریت درد مزمن ممکن است تشویق به عادت کردن باشد.
به طوری که مغز بتواند پیامهای درد بیاهمیت را نادیده بگیرد. به نظر می رسد روش هایی مانند آرام سازی و تجسم، و همچنین تشخیص درد برای آنچه هست.
افسردگی تحصیلی : بدون اهمیت دادن بیش از حد به آن، راه هایی برای تشویق عادت هستند. هر کار دیگری که در مورد درد و علل آن انجام می دهیم.
همچنین باید سعی کنیم سطح کلی استرس خود را کاهش دهیم، زیرا این می تواند تأثیر قابل توجهی بر بار درد و حساسیت به آن داشته باشد.
افسردگی تحصیلی : تأثیر استرس استرس بر جسم و روان تأثیر می گذارد. استرس واکنش بدن به یک تغییر – عامل استرس زا – است.
که نیاز به هرگونه تنظیم یا واکنش فیزیکی، ذهنی یا احساسی دارد. از آنجایی که استرس می تواند منجر به یا تشدید بسیاری از اشکال درد شود.
افسردگی تحصیلی : باید نحوه عملکرد آن را درک کنیم. عوامل استرس زا را می توان به سه دسته اصلی دسته بندی کرد.
بیوشیمیایی (به عنوان مثال، عدم تعادل رژیم غذایی، عفونت، آلرژی و آلودگی محیطی). بیومکانیکی (استفاده بیش از حد یا کم از بدن، وضعیت نامناسب و صدمات)؛ و روانی اجتماعی (فشارهای عاطفی، اضطراب، ترس، افسردگی و غیره).
افسردگی تحصیلی : ترکیبی از این عوامل استرس زا اغلب بر همه ما تأثیر می گذارد و به طور مفید به عنوان “بار استرس” خلاصه می شود. همه ما بارهای استرس خود را به یک شکل مدیریت نمی کنیم.
نحوه مقابله به عوامل متعددی از جمله ویژگی های ارثی، فرهنگ، تجربیات و باورهای گذشته ما بستگی دارد. همانطور که ما با عوامل استرس زای متعدد مرتبط با زندگی مدرن سازگار و مدیریت می کنیم.
افسردگی تحصیلی : ممکن است به نقطه ای برسیم که سازگاری ما شروع به شکست کند و مشکلات سلامتی ایجاد شود. وقتی به آستانه استرس خود می رسیم.
فرآیندهای خود ترمیم ذهن و بدن ما به اندازه کافی با استرس های متعدد سازگار نمی شوند. مانند نواری از کش که بیش از حد و برای مدت طولانی کشیده شده است.
افسردگی تحصیلی : دیگر سازگاری امکان پذیر نیست و سلامت ما آسیب می بیند. همانطور که تعریف بالا نشان می دهد، استرس همیشه پاسخی به عوامل منفی نیست.
بلکه می تواند محصول جانبی تغییرات مثبت و سالم در سبک زندگی شما نیز باشد. به عنوان مثال، فرض کنید که شما تمرینات تناسب اندام را انجام می دهید.
افسردگی تحصیلی : چند جلسه اول تمرین منجر به سفتی و درد عضلانی می شود، اما اگر روتین خود را حفظ کنید.
بدن شما با ایجاد فیبرهای عضلانی جدید و بهبود گردش خون برای پاسخگویی به نیاز اکسیژن افزایش یافته، با استرس بیومکانیکی سازگار می شود.
افسردگی تحصیلی : با این حال، اغلب اوقات، استرس بیومکانیکی ناشی از فعالیت نامناسب مداوم یا تکراری است.