افسردگی دانش آموزان ابتدایی
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : قبل از تئوری چند واگال، این باور پذیرفته شده بود که سیستم عصبی خودمختار در دو حالت عمل می کند.
استرس و آرامش. پاسخ استرس یک مکانیسم بقا است که وقتی احساس خطر می کنیم فعال می شود. بدن ما را بسیج می کند تا برای مبارزه یا فرار آماده شود.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : بنابراین در حالت استرس، ماهیچههای ما منقبض هستند، بنابراین ما را قادر میسازد سریعتر حرکت کنیم و/یا قدرت بیشتری اعمال کنیم.
اندام های احشایی برای حمایت از این تلاش خارق العاده توسط سیستم عضلانی ما کار می کنند. هنگامی که در مبارزه پیروز شدیم و تهدید را خنثی کردیم.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : یا زمانی که به اندازه کافی دور شدیم تا دیگر در خطر نباشیم، پاسخ آرامش ما شروع می شود.
ما در این حالت آرام می مانیم تا تهدید بعدی ظاهر شود. در دیدگاه قدیمی سیستم عصبی خودمختار، آرامش به عنوان حالت “استراحت و هضم” یا “تغذیه و پرورش” مشخص می شد.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : این حالت به فعالیت عصب واگ که به عصب دهم جمجمه ای نیز معروف است نسبت داده می شود که مانند همه اعصاب جمجمه ای از مغز یا ساقه مغز منشا می گیرد.
در این تفسیر قدیمی و پذیرفته شده جهانی، سیستم عصبی خودمختار ما بین حالات استرس و آرامش در نوسان بود.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : با این حال، مشکلات زمانی به وجود میآیند که حتی زمانی که تهدید یا خطر از بین رفته است، در وضعیت استرس گیر میافتیم.
شاید به این دلیل که کار یا سبک زندگی ما به طور مداوم استرسزا است. برای چندین دهه، استرس مزمن به عنوان یک مشکل سلامتی شناخته شده است.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : با حجم عظیمی از تحقیقات علمی که به درک اثرات مضر استرس طولانی مدت اختصاص یافته است.
تلاشها برای درمان و مدیریت استرس مزمن، جنبش گستردهای را از جانب پزشکان مراقبتهای بهداشتی ایجاد کرد، که تعداد زیادی مقاله محبوب برای مخاطبان عمومی در روزنامهها، مجلات، کتابها و وبلاگها نوشتند (و همچنان به نوشتن ادامه میدهند).
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : صنعت داروسازی همچنین شروع به ارائه طیف وسیعی از داروهای ضد استرس کرد که با افزایش استفاده از این داروها، سود زیادی را برای شرکت ها به ارمغان آورد.
با این حال، با وجود همه این منابع، بسیاری از مردم همچنان احساس می کنند که به اندازه کافی به آنها کمک نشده است. آنها هنوز احساس استرس می کنند.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : بسیاری بر این باورند که جامعه ما هر سال استرس بیشتری می گیرد و در نتیجه افراد استرس بیشتری دارند.
شاید مشکل این است که ما از نقشه اشتباه استفاده کرده ایم. با درک قدیمی از سیستم عصبی خودمختار، ما هنوز نتوانستهایم روشهای واقعاً مؤثری برای مدیریت استرس پیدا کنیم.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : من هم مانند تقریباً تمام افرادی که در دنیای پزشکی و صحنه درمان جایگزین کار می کنند، باورهای موجود در مورد نحوه عملکرد سیستم عصبی خودمختار را به اشتراک گذاشتم.
هر روز در تمرین بالینی خود، از آنچه در مورد مدل استرس/آرامش قدیمی سیستم عصبی خودمختار یاد گرفته بودم استفاده می کردم.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : این واقعیت که درمانهای من مؤثر بود، تأییدی بود بر درستی این درک از سیستم عصبی خودمختار. از انتقال آموخته هایم به دانش آموزانی که می خواستند مهارت های مختلف بدن درمانی را که من با موفقیت استفاده می کردم، کسب کنند، لذت بردم.
من مدل قدیمی عملکرد سیستم عصبی خودمختار را در تمام دوره های بدن درمانی ام تدریس کردم. وقتی کلاس هایم پر شد.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : مدرسه ای به نام موسسه استنلی روزنبرگ در سیلکبورگ دانمارک تأسیس کردم.
در سال ۱۹۹۳ از تعدادی از درمانگرانی که آموزش دیده بودم دعوت کردم تا برخی از دوره های مقدماتی را تدریس کنند تا بتوانم بر تدریس دوره های پیشرفته تر تمرکز کنم.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : در نهایت معلمان دیگر دوره های پیشرفته تر را نیز به عهده گرفتند. تخصص مدرسه ما درمان کرانیوساکرال بود که ریشه در کار ویلیام گارنر ساترلند (۱۸۷۳-۱۹۵۴)، یک استئوپات آمریکایی و بنیانگذار استئوپاتی در زمینه جمجمه (OCF) دارد. (استئوپات ها در و بنیانگذار استئوپاتی در زمینه جمجمه (OCF). (استئوپات ها در ایالات متحده دارای مجوز هستند.
با همان آموزش های اولیه و امتیازاتی که پزشکان پزشکی دارند.) هنگام کاوش استخوان های خشک شده جمجمه در آزمایشگاه تشریح آناتومی، ساترلند دریافت که میتواند لبههای دندانهای استخوانهای مجاور جمجمه را به هم بچسباند – اما او متوجه امکان حرکت خفیف بین دو استخوان مجاور شد.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : در آن زمان، اعتقاد بر این بود که اگر چیزی در طبیعت وجود داشته باشد، باید دلیلی برای آن وجود داشته باشد.
ساترلند فرض کرد که حرکت استخوانها گردش مایع مغزی نخاعی را تسهیل میکند، و او تکنیکهایی را به عنوان «درمان کرانیوساکرال» جمعآوری کرد.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : هنگامی که ساترلند با دقت استخوان های جمجمه بیمارانش را لمس کرد، توانست حرکت خفیف اما محسوسی از تک تک استخوان های t را حس کند.
او جمجمه در رابطه با یکدیگر. ساترلند متوجه شد که بسیاری از بیمارانش با مشکلات پزشکی ناشی از سیستم عصبی، حرکت بین استخوانهای جمجمهشان را محدود کردهاند.
افسردگی دانش آموزان ابتدایی : با رها کردن برخی از آن تنش ها، او احساس کرد که حرکت ظریف استخوان ها افزایش یافته است. این رویکرد او را قادر ساخت تا به چندین بیمار خود با طیف وسیعی از سلامت کمک کند.