افسردگی در دانش آموزان ابتدایی
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : یک ساختار فیزیکی از سلول های اپیتلیال تشکیل شده است که مغز و نخاع را در بر می گیرد. این سلول ها چیزی را تشکیل می دهند که به آن سد خونی مغزی می گویند.
گردش خون مستقیم به نورون های مغز و نخاع وجود ندارد. در عوض، بافتهای این ساختارها توسط مایع مغزی نخاعی بیرنگ احاطه شدهاند که برای رساندن مواد مغذی لازم به سلولهای مغز و نخاع و حمل مواد زائد سلولهای سلولی مغز و نخاع و حمل مواد زائد در گردش است.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : متابولیسم سلولی قبل از بازگشت به خون مایع مغزی نخاعی به مقدار کم در خون در سراسر بدن یافت می شود.
اما از بقیه خون ریزتر است. فاقد گلبول های قرمز یا سفید و ناخالصی کمتری نسبت به خون است. در مغز مایع مغزی نخاعی از خون فیلتر می شود و از طریق جمجمه در فضاهای اطراف مغز و نخاع به گردش در می آید.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : پس از گردش در اطراف مغز و نخاع، مایع مغزی نخاعی به وریدهای گردن باز می گردد، جایی که دوباره به خون می پیوندد و از بقیه بدن به قلب باز می گردد. سپس از قلب به گردش در می آید و توسط ریه ها و کلیه ها تازه می شود.
خون رسانی به ساقه مغز و اعصابی که در آنجا به وجود می آیند برای عملکرد پنج عصب جمجمه ای که عملکرد آنها برای وضعیت درگیری اجتماعی ضروری است.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : که شامل شاخه شکمی عصب واگ است، بسیار مهم است. حذف محدودیتهای این منبع خون، هسته اصلی بهبود موفقیتآمیز عملکرد شاخه شکمی عصب واگ و چهار عصب جمجمهای دیگر است که برای تعامل اجتماعی ضروری هستند.
برخی از بهترین راهها برای دستیابی به این امر در حوزه استئوپاتی کرانیوساکرال یافت میشود. برای چندین دهه، آموزش کرانیوساجرا در انحصار پزشکان استئوپاتیک بود.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : آنها به طور سنتی حضور در دوره های خود را به استئوپات های دارای مجوز و دانشجویانی که در دانشکده های پزشکی استئوپاتیک ثبت نام کرده بودند، محدود می کردند.
با این حال، برخی از رشته های عملی در نهایت به پزشکان و دانشجویان غیراستئوپاتی آموزش داده شد. از آنجایی که بسیاری از آن تکنیک ها بسیار مؤثر بودند.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : بازار مشتاقانه ای برای آنها در میان پزشکان درمان های جایگزین و مکمل ایجاد شد.
یک استئوپات آمریکایی به نام جان آپلجر سنت شکنی کرد و شروع به آموزش تکنیک های کرانیوساکرال به غیر استئوپات کرد.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : بیشتر تمرکز کار آپلجر روی باز کردن تنش در غشاها بود. او مؤسسه Upledger را تأسیس کرد.
جایی که من اولین دوره خود را در سال ۱۹۸۳ در درمان کرانیوساکرال گذراندم. درمان کرانیوساکرال اکنون در بین درمانگران جایگزین در سراسر جهان رایج شده است.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : در سال ۱۹۹۵، پس از اینکه آنچه را که از مؤسسه Upledger آموخته بودم، با موفقیت انجام دادم.
با آلن گهین، یک استئوپات فرانسوی که در درمان بیومکانیکی کرانیوساکرال تخصص داشت، ادامه تحصیل دادم. تمرکز او بر روی آزاد کردن تنش در بافت همبند که استخوانهای جمجمه مجاور را پوشانده بود.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : بود و در نتیجه به آنها اجازه میداد آزادانهتر حرکت کنند. ۵ چند سال پس از آن دورههای مقدماتی بیومکانیک را گذراندم.
هر سه رویکرد همان هدفی را دارند که ساترلند از آن حمایت می کرد – بهبود عملکرد سیستم کرانیوساجرا. تمرین بالینی خودم در تمرین خودم، درمان بیومکانیکی کرانیوساجرا را ترجیح دادم.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : که مرا به یاد کار من با رولفینگ انداخت. BCT خاص است. این به من کمک کرد تا مکان های دقیقی را در مفاصل جمجمه ای که نیاز به رها شدن دارند پیدا کنم و بیش از ۱۵۰ تکنیک خاص برای رفع این تنش ها به من ارائه کرد.
این رویکرد قدرتمند اغلب به طور موثر عملکرد اعصاب جمجمه ای را در مدت زمان کوتاهی بازیابی می کند. در کلینیک خود، علاوه بر درمان مراجعین با درمان کرانیوساکرال، جلسات انفرادی رولفینگ انجام دادم که میوفاسیا را متعادل میکند (میوفاسیا به معنای عضله است؛ فاسیا به بافت همبند اشاره دارد).
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : من همچنین جلسات ماساژ احشایی را برای بهبود عملکرد سیستم گوارشی و تنفسی ارائه دادم.
همانطور که با تکنیک هایی از این روش های مختلف کار می کردم، تغییراتی را در سیستم عصبی مشتری از نظر استرس و آرامش در طول دوره درمان عملی مشاهده کردم.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : کار من با بیماران بسیار موفق بود. با گذشت زمان، افراد بیشتری می خواستند تکنیک های من را بیاموزند و موسسه استنلی روزنبرگ رشد کرد و دوازده معلم را به صورت پاره وقت استخدام کرد.
دوره ها به زبان دانمارکی تدریس می شد. ما تنها در دانمارک چند صد دانشجو را طی چندین سال آموزش دادیم. این درمانگران به نوبه خود هزاران بیمار را درمان کردند.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : شهرت من از مرزهای دانمارک فراتر رفت و در چندین کشور دیگر نیز تدریس کردم.
ایده عملکرد دو حالته (استرس و آرامش) سیستم عصبی خودمختار نقش برجسته ای در برنامه درسی ما داشت.
افسردگی در دانش آموزان ابتدایی : من در کلاسهایم در مورد درمان کرانیوساکرال، ماساژ احشایی و آزادسازی بافت همبند در مورد آن تدریس کردم.