مبارزه با اضطراب شدید
مبارزه با اضطراب شدید : آنها در دنیای بسیار سختی زندگی می کردند و باید رنج زیادی می کشیدند و تحمل می کردند. و این مردان دعوت شده از خدا نامه های خود را نوشتند تا به آنها نشان دهند که چگونه بر این چیزها غلبه کنند. این موضوع بزرگ ۲۶۱ ۲۶۲ افسردگی معنوی عهد جدید است.
اما شما آن را در عهد عتیق نیز می یابید. برای مثال مزامیر سوم و چهارم را در نظر بگیرید. چقدر عالی همه چیز را بیان کردند. مشکل بزرگ زندگی به نوعی این است که چگونه خود را دراز بکشیم تا استراحت کنیم و بخوابیم.
مبارزه با اضطراب شدید : مزمورنویس گفت: «من را دراز کشیدم و خوابیدم. هر کسی می تواند دراز بکشد، اما سوال این است که آیا می توانی بخوابی؟ مزمور سرا خود را در محاصره دشمنان و سختی ها و آزمایش ها توصیف می کند و شهادت بزرگ او این است که به رغم آن، به دلیل توکل به خداوند، هم او را بر زمین گذاشت و هم خوابید و هم صبح سالم از خواب بیدار شد.
چرا؟ زیرا خداوند با او بود و مراقب او بود. این موضوع آنقدر از کتاب مقدس در عهد عتیق و عهد جدید است که آشکارا موضوع بسیار مهمی است. من گاهی احساس میکنم که هیچ چیزی مانند این موضوع وجود ندارد که چنین آزمایش کاملی برای ایمان ما و کل موقعیت مسیحیت ما ارائه دهد.
مبارزه با اضطراب شدید : این یک چیز است که بگوییم شما با ایمان مسیحی موافق هستید، این یک چیز است، پس از خواندن کتاب مقدس خود و انتزاع آموزه آن، گفتن: “بله، من به همه اینها اعتقاد دارم، این ایمانی است که با آن زندگی می کنم”. اما همیشه دقیقاً یکسان نیست که ایمان را پیروز و پیروز ببینی و تو را در حالت شادی نگه دارد.
در حالی که به نظر می رسد همه چیز بر ضد تو بوده و نزدیک است که تو را به ناامیدی سوق دهد. این یک آزمون ظریف و ظریف برای موقعیت ما است زیرا اساساً یک آزمون عملی است. از قلمرو تئوری صرف بسیار دور است. شما در موقعیت هستید، در موقعیت هستید.
مبارزه با اضطراب شدید : این چیزها برای شما اتفاق می افتد و سؤال این است که ایمان شما در آن نقطه چه ارزشی دارد؟ آیا این شما را از افرادی که ایمان ندارند متمایز می کند؟ بدیهی است که این امر نه تنها برای آرامش و آسایش ما، بلکه، به ویژه در چنین زمانی، از دیدگاه کلی شهادت مسیحی ما، بسیار مهم است.
مردم امروز به ما می گویند که واقع گرا و عملی هستند. آنها میگویند که علاقهای به آموزهها ندارند، و علاقه چندانی به گوش دادن به آنچه ما میگوییم ندارند، اما اگر بدنی از مردم را ببینند که به نظر میرسد چیزی دارند که آنها را قادر میسازد بر زندگی پیروز شوند، بلافاصله علاقه مند میشوند.
مبارزه با اضطراب شدید : این به این دلیل است که آنها ناراضی، ناامید، نامطمئن و ترسناک هستند. اگر زمانی که خودشان در آن شرایط هستند، افرادی را ببینند که به نظر میرسد دارای آرامش، آرامش و ساکت هستند، آنگاه حاضرند به آنها نگاه کنند و به حرفهایشان گوش دهند.
به طوری که از منظر سعادت شخصی خود و حفظ شادی پروردگار و همچنین از منظر صلح خداوند شاهد و شهادت ما در این روزهای سخت، بر ما واجب است که با دقت به آنچه رسول است توجه کنیم. باید در این بیانات استادانه از راه مقابله با ظلم شرایط و شرایط بگوید.
مبارزه با اضطراب شدید : به نظر می رسد موضوع به سادگی خود را تقسیم می کند. اول از همه او به ما می گوید که از چه چیزهایی باید اجتناب کنیم. رسول میگوید: «مواظب هیچ چیز نباشید».این یک دستور منفی است – چیزی که باید از آن اجتناب کرد.
اکنون اجازه دهید در مورد اصطلاح “مراقب” کاملاً واضح باشیم. ترجمه مجاز می گوید: «مواظب هیچ چیز نباشید»، اما ترجمه دیگری حتی بهتر از آن پیدا خواهید کرد: «برای هیچ چیز نگران نباشید» یا «در مورد هیچ چیز نگران نباشید». “مراقب” به معنای “پر از مراقبت” است.
مبارزه با اضطراب شدید : این به معنای اضطراب، مراقبت آزاردهنده، دلتنگی عصبی، تمایل به پرورش یا تفکر در مورد چیزها است. این همان کلمه ای است که خداوند ما در موعظه روی کوه استفاده کرد – آن بخش را در فصل ششم متی به خاطر دارید: “فکر نکن.” یعنی بیش از حد مضطرب نباشید، تدبر و تعمق نکنید.
زیاد در مورد آن تعمق نکنید، این نگرانی عصبی را در مورد موضوع نداشته باشید. معنای اصطلاح همین است. گذراً مهم است که درک کنیم که کتاب مقدس هیچ جا به ما نمی آموزد که برای زندگی تدارک معمولی نکنیم یا از عقل سلیم استفاده نکنیم. تنبلی را تشویق نمی کند.
مبارزه با اضطراب شدید : به یاد دارید که پولس در نامه ای به کلیسای تسالونیکی گفت که “اگر کسی کار نمی کند، نباید بخورد”. بنابراین، «مراقب» در اینجا به پیشاندیشی خردمندانه اشاره نمیکند، بلکه باید به عنوان اضطراب تعبیر شود.
این مراقبت آزاردهنده، خستهکننده، پوشیدن. این چیزی است که رسول به ما می گوید باید به هر قیمتی از آن اجتناب کنیم. اما متوجه میشوید که او فقط به آن دستور منفی متوقف نمیشود. در اینجا یک قطعه بسیار عمیق از روانشناسی کتاب مقدس وجود دارد.
مبارزه با اضطراب شدید : رسول به ما نشان می دهد که چگونه تمایل داریم به این حالت اضطراب عصبی، بیمارگونه و غم انگیز وارد شویم. متوجه میشوید که او به ما میگوید که همه اینها به دلیل فعالیت قلب و ذهن است – “صلح خدا که فراتر از هر فهمی است.
قلب و ذهن شما را به واسطه مسیح عیسی حفظ خواهد کرد”. خیلی خوب، مشکل در دل و ذهن است. این قلب و ذهن است که تمایل دارد این حالت اضطراب را ایجاد کند، این مراقبت و دلجویی بیمارگونه. من می گویم که این یک بخش عمیق روانشناسی است و من بر آن تأکید می کنم.
مبارزه با اضطراب شدید : زیرا بعداً خواهیم دید که در به کار بردن داروی رسول در مورد خودمان چقدر حیاتی است که باید توضیح روانشناختی او را از این وضعیت درک و درک کنیم. افسردگی روحی آنچه پولس به عبارت دیگر می گوید این است.
که ما می توانیم خیلی چیزها را در زندگی خود و خارج از زندگی خود کنترل کنیم، اما نمی توانیم قلب و ذهن خود را کنترل کنیم. پل می گوید: «این حالت اضطراب چیزی است که به نوعی خارج از کنترل شماست، جدا از شما و با وجود شما اتفاق می افتد».
مبارزه با اضطراب شدید : و چقدر این تجربه درست است. هر موقعیتی را که در این وضعیت اضطراب قرار داشتید به یاد بیاورید. به یاد داشته باشید که چگونه نمی توان آن را کنترل کرد. تو بیدار دراز کشیده بودی و اگر فقط می توانستی بخوابی تمام دنیا را می دادی.